Cremefärgad kjol med röda prickar





Beskrivning: Cremefärgad (nästan lite gul) kjol med röda prickar från Topshop. Den är i storlek 40 men jag har under många år använt en vanlig säkerhetsnål för att kunna ha den i midjan. Hedvig som kan sy säger att den är jättelätt för en händg person att göra den mindre i storleken men jag är ju allt annat än händig..
Ang. längden så kan både jag (155 cm) och Hedvig (172 cm) använda den.
Storlek: 40
Nypris: ca 300 kr
Skick:
I väldigt gott skick, dock hamnar dragkedjan konstigt så att man måste rätta till den. Det låter konstigt men jag tror det är en defekt som varit där sen jag köpte kjolen.
Fast pris: 60 kr
Fraktkostnad: 45 kr

Ifall du är intresserad så mejla mig ditt bud på [email protected]. Döp mejlet till samma titel som jag har på det här inlägget och skriv ditt bud + ditt namn. Under en budgivning måste du buda minst 10 kr över tidigare bud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0