AVSLUTAD Sjömansinspirerad tröja


Beskrivning: Långärmad tunnstickad tröja. Såhär på Håkans födelsedag passar det väl att titta på sjömansinspirerade kläder.
Storlek: 34/36
Nypris: ca 200 kr
Skick:
Väldigt bra
Bud börjar på: 40 kr Ellinor 50 kr Emma 75 kr Ellinor 100 kr
Fraktkostnad: 45 kr

Jag köpte den på någon butik i Arvidsjaur för några år sen. Något rätt bra märke tror jag.

http://static.guim.co.uk/sys-images/Media/Pix/pictures/2008/07/29/madmen460.jpg
Peggy från Mad Men har en liknande i senapsgult!

Ifall du är intresserad så mejla mig ditt bud på [email protected]. Döp mejlet till samma titel som jag har på det här inlägget och skriv ditt bud + ditt namn. Under en budgivning måste du buda minst 10 kr över tidigare bud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0