Fashionskorna


Beskrivning: De här skorna köpte jag på H&M i Berlin 2010 trots att de var för stora.
Storlek: 37
Nypris: ca 400 kr
Skick:
Väldigt gott skick, enbart använda ett fåtal gånger.
Bud börjar på: 80 kr
Fraktkostnad: 65 kr

Det här är ett skämt: COS har exakt likadan i år i sin vårkollektion för, hör och häpna, 1000 kr!! Ingen av mina kompisar tyckte skorna var snygga 2010 och ba varför har du de där när jag gick ut. Men hallå det är världens snyggaste, tyckte det då och tycker det nu men har nästat brutit foten när jag använt dem pga de är så jävla stora på mig. Går inte direkt att sätta in en sula i dem..


Ifall du är intresserad så mejla mig ditt bud på [email protected]. Döp mejlet till samma titel som jag har på det här inlägget och skriv ditt bud + ditt namn. Under en budgivning måste du buda minst 10 kr över tidigare bud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0