Nya Oxfordskor



Beskrivning: Oxford skor med virkningar på sidan. Lite glansiga. Fakeläder.
Storlek: 37 (lite stora i storleken)
Nypris: vet ej
Skick:
Jag fick dessa skor i julklapp men de är alldeles för stora. Något jag faktiskt varit väldigt ledsen över så det här tar emot (men jag har försökt med sulor och 2 par strumpor men det går inte!!). Jag har alltså aldrig burit dem förutom för den här fotograferingen.
Fast pris: 80 kr
Fraktkostnad: 69 kr


Ifall du är intresserad så mejla mig ditt bud på [email protected]. Döp mejlet till samma titel som jag har på det här inlägget och skriv ditt bud + ditt namn.

Kommentarer
Postat av: s

jättejättefina! du skulle inte kunna mäta dem inuti? skostorlekar kan ju variera väldigt mycket

2012-01-15 @ 12:42:44
Postat av: hanna

S: Jag mätte just och de är 23 cm!

2012-01-15 @ 20:28:34
URL: http://hannaohedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0